Hello and welcome to beautiful Template.

Latest Writings

Liqa fikri pemuda PAS Perak

Pergi ke Ipoh, menghadiri liqa pemuda PAS Perak, tak sangka disana aku terjumpa dengan teman-teman yang pernah bersama menghuni negeri atas angin dahulu, entah mereka kenal lagi dengan aku entah tidak, dulu sama-sama menunggang himar, sama-sama mengusung kantung berharga, mereka sudah pulang, aku terus berdiri di perhentian.

Sempat mendengar ucapan sulung dan tawjihat dari Pesuruhjaya negeri yang baru, pemuda mesti ada ikhlas, punya keberanian dan bertindak bijaksana katanya, negeri tercinta yang diperkosa ini mesti kita selamatkan, jika benar tafsiran mimpi yang berawang-awangan itu, DUN Perak akan bubar dalam tempoh terdekat, aku tak dapat memastikan, cuma itu harapan aku, pemuda dan semua yang mahukan hak mereka dikembalikan.

Cuma terakhirnya aku berharap Pemuda negeri perak dapat bergerak dengan penuh bijaksana, yang dulu pernah berdiri di negeri atas angin sekarang sudah turun ke negeri bawah angin, suasananya berbeza, disana jalannya satu, penempuhnya terbilang, habuannya mengunung, disini jalannya banyak, penempuhnya rencam, habuan segenggam.

Boleh tengok gambar-gambar program semalam dalam blog ajijoi

0 Comments to “Liqa fikri pemuda PAS Perak”